понедельник, 23 мая 2016 г.

Останній день

Достатньо складно було оцінювати демонстрацію робіт інших учасників тренінгу так, щоб це допомогло їм у їх подальшому навчанні. Я з'ясувала переваги публічної демонстрації результатів учнівських проетів, способи керування такою демонстрацією в класі. З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде впровадження в практику роботи створення проектів з правильно поставленими питаннями та демонстрація результатів роботи.




Дякую всім, з ким плідно працювала

четверг, 4 декабря 2014 г.

День четвертий

Я вважаю, що сьогодні на заняттях було розглянуто багато цікавого матеріалу. Мені сподобалась методика формування ключових і тематичних запитань  від конкретного до загального. Колега допомогла зрозуміти як правильно сформувати ключові питання.
 Я вирішила при роботі з групою більше уваги приділяти роботі в парах.

Взагалі, я задоволена тими порадами які я отримала на курсах.

среда, 3 декабря 2014 г.

День третій

Сьогоднійшній день був дуже насичений позитивними емоціями, - більшість докуметів, які були рекомендовані для роботи з учителями були дійсно крайньо важливими. Сьогодні я відкрила деякі цікаві аспекти формувального оцінювання. Причому (що приємно і актуально) в ході дискусії з однодумцями. Я  зрозуміла як правильно готувати вчителів довибору теми проекта.  Зовсім іншими очима подивилася на контрольний список. В мене виникла ідея розробити дуже цікавий проект  для уроку з трудового навчання. 

   І найголовніше – незважаючи на певні труднощі (а де їх не існує?) я безумовно маю величезне задоволення працювати на нашому майстер-класі. Багато питань, що обговорюються стосуються не лише школи.
Тому вдячна всім і бажаю натхнення в подальшій роботі!

День другий


Перш за все зауважу про важливість рефлексії для колег  та для мене особисто. День завершується  насичений емоціями та спілкуванням.

Я впевнена, що мені в тренерській роботі дуже допоможуть рекомендації  щодо використання  рефлексії та написання коментарів. Я сподіваюся, що перша майже вдала спроба з рефлексією відбулася і мені залишилося ще 14 вдалих спроб для того, щоб я нарешті стала асом в цьому питанні.




 Презентація. Рефлексія                                                                                                 

День перший

Мої цілі на тренінгу


1.Знайти (створити)5 інструментів формуючого оцінювання
2.Навчитися розподіляти ролі та планувати  діяльність учнів у проектній діяльності

Сьогодні ми познайомилися зі сайтом для створення спільних діаграм  (https://cacoo.com/diagrams/1vFgXEloUJlTBMSZ)


понедельник, 19 ноября 2012 г.

Гороскоп

Гороскоп на сегодня

Ежедневные гороскопы для всех знаков на сайте *1001 гороскоп*.

понедельник, 5 ноября 2012 г.

Модуль. 11 Рефлексія

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання технологій веб 2.0. Значення оцінювання, самоспрямування, коригування навчальної траекторії - корисна була інформація.

Модуль.10 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що потрібно переглядати взагалі уявлення про роль вчителя і про ведення уроку. Насправді учитель вже не має права бути просто лектором, але нажаль система тисне, та і більшість вчителів не будуть перевчати себе на нову роль. Для мене тут складним являється саме організаційний момент -як і вчити, і не заважати, бути цінним для дітей, але не центром уроку

Модуль.9 Рефлексія

Модуль 9 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. По-перше, лише учень з високим навичками самоограцізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягомвсього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення підходящих умов для навчання зможуть покращити результати навчання, але все це складно реалізувати в умовах класно-урочної системи, та обмеження номативно-"паперові".

пятница, 2 ноября 2012 г.

модуль 8.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: яким чином можна скоректувати навчальний процес та освітні потреби учнів, застосовуючи контрольні списки та форми самооцінювання. Звичайно при цьому виникнуть проблеми із методичним супроводом процесу оцінюваня, що потребує перепідготовки вчителя. Думаю, якщо таку роботу починати з початкових класів, то в принципі в середніх і старших класах прблем буде набагато менше. Отже, слід починати навчання за цим проектом з вчителів початкової школи. Розумію, що складно і проблематично, але це негайна потреба.

модуль 7. Рефлексія

Передивилася безліч різних прикладів учнівських робіт і остаточно впевнилася: учнівською роботою за моїм проектом все-таки мє бути блог, а не вікі-сторінка чи публікація, хоча кожній групі краще зробити презентацію. Не впевнена, що на такому блозі учні все оформлять як належить, але, на мій погляд, це оптимально. 

среда, 31 октября 2012 г.

модуль 6.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: можливість створення віртуальних груп, які  одночасно та спільно  можуть виконувати певні завдання, знаходячись у різних містах або навіть країнах.  Звісно, виникає проблема безпечного поводження та спілкування, тому безперечно потрібно спочатку навчити дітей правил, ознайомити з вимогами щодо спільної роботи, і тільки потім організовувати спільну роботу.

модуль 5. Рефлексія

Використання ресурсів мережі Інтернет для пошуку інформації, спілкування та проведення досліджень. Велика увага була приділена питанням авторських прав та безпеки в Інтернеті. Я зберегла документи, що дозволяють врегулювати деякі з цих питань. Також відбулось дуже корисне обговорення цих питань з колегами.